Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

Δεν είναι αναγκαίο να αντιδράσουμε;

Είμαι ένας άνθρωπος που δε θα τρέξω πρώτη στις διαδηλώσεις...Δε θα "αγανακτήσω" πρώτη...Δε θα ονειρευτώ να ρίξω εγώ πρώτη "μια γροθιά στα τζάμια των πολεμοκάπηλων". Θα μπορούσα να δικαιολογήσω τη στάση μου αυτή με πολλά φιλοσοφήματα και ιδεολογίες. Θα αρκεστώ να πω ότι απλά νιώθω ότι η μορφή και η αιγίδα υπό την οποία γίνονται οι σημερινές διαδηλώσεις καταστούν τον διαδηλωτή υποχείριο που χρησιμοποιείται, πράγμα που δε μου μοιάζει να διαφέρει καθόλου από αυτά που πολεμά η ίδια η διαδήλωση. Όπως και να 'χει, αυτή είναι η άποψή μου και μπορεί να είναι και εντελώς λάθος...
Δεν είναι όμως το θέμα μου αυτό. Ρίχνοντας μια ματιά στις διεθνείς ειδήσεις θα δει κανείς μια σειρά από ταραχές στη Βόρεια Αφρική...Πριν λίγες μέρες ήταν η Τυνησία. Μετά η Υεμένη. Τώρα η Αίγυπτος... Ο λαός εξεγείρεται ενάντια στα καθεστώτα. Οι καταπιεσμένοι αντιδρούν στους δυνάστες τους και οι Η.Π.Α. δηλώνουν ότι τα καθεστώτα είναι "σοβαροί και σημαντικοί σύμμαχοι" (δια στόματος Χίλαρι Κλίντον). 
Διάβασα κάπου το κείμενο μιας Ελληνίδας από την Αίγυπτο που μιλούσε για τους λόγους της εξέγερσης: χαμηλοί μισθοί, υπερβολικές αυξήσεις στους φόρους και στα προϊόντα, αύξηση της φορολογίας. Δε σας θυμίζει κάτι; 
Φαντάζομαι ότι η είσοδος της Ελλάδας στη λίστα των χωρών που ήδη προανέφερα δεν τοποθετείται στο εγγύς μέλλον. Στο απώτερο; Κάποια στιγμή δεν είναι αναγκαίο να αντιδράσουμε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου