Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

Κάνω ό,τι δεν μπορώ...

Κάποτε είχα μια κουβέντα με τον δάσκαλό μου - μιλώ για σχέση Μέντορα-Τηλέμαχου και όχι την τυπική ονομασία του εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης - ο οποίος είχε απαιτήσεις από μένα...Τότε γύρισα με ένα παράπονο και του είπα: " Κάνω ό,τι μπορώ" και μου είπε: "Αυτό είναι το κακό." Διευκρινίζω ότι ο παρακάτω συλλογισμός δεν προήλθε από μένα, απλά με χαρακτηρίζει έκτοτε, γι' αυτό και την καταγράφω...
Τι εννοούσε λοιπόν;
Δεν αρκεί να κάνουμε όσα μπορούμε. Το θέμα είναι να κάνεις αυτά που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσες να κάνεις! Να ξεπερνάς τα όριά σου κάθε φορά! Από τότε η φράση: "Κάνω ό,τι μπορώ" ακούγεται στα αυτιά μου ως συνώνυμη του "μένω σε αυτά που ξέρω" ή ακόμα πιο ακραία του "δεν προσπαθώ αρκετά".
Δε ξέρω αν συμφωνείτε ή όχι...Θα χαρώ να το συζητήσουμε μάλιστα.
Το σίγουρο είναι ότι κάθε φορά που δεν τα καταφέρνω σε κάτι καλώ τον εαυτό μου να κάνει όσα δεν μπορεί...Να ξεπεράσει τα όριά του.
Τα όσα μπορώ είναι παρακαταθήκη, αλλά όχι τα τελικά μου όρια...

2 σχόλια:

  1. ποτε δεν το ειχα σκεφτει ετσι...πολλα μπορεις να αλλαξεις οταν σκεφτεσαι ετσι....να εξερευνησεις τα ορια σου...
    να απαιτησεις περισσοτερα απο τον εαυτο σου...
    να μην επαναπαυεσαι....

    ειναι ενα υπεροχο παραδειγμα του νοηματος που κρυβουν οι λεξεις...πολλες φορες τις χρησιμοποιουμε χωρις να σκεφτουμε...

    Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά Ειρήνη και για μένα όταν το είδα έτσι ήταν μια αποκάλυψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή