Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου 2011

Ένα απλό περιστατικό

Σήμερα επέστρεφα στο σπίτι μου, έπρεπε, όμως, να κάνω μία στάση στο σούπερ μάρκετ. Όταν κατέβηκα από το λεωφορείο δεν ένιωθα καθόλου καλά και ζαλιζόμουν. Περπάτησα ωστόσο ως το μάρκετ, μήπως και ο αέρας με βοηθήσει. Τζίφος...Ένιωθα χειρότερα... Ντράπηκα να μπω στο μαγαζί σε αυτήν την κατάσταση και προτίμησα να καθίσω σε ένα πεζούλι λίγο πιο κει για να ηρεμήσω και να συνέλθω.
Ήταν εντυπωσιακό να βλέπεις όλους εκείνους τους ανθρώπους να περνούν από μπροστά μου σα να μην υπήρχα...Η μόνη που έδειξε να αντιλαμβάνεται την παρουσία μου ήταν μια κυρία που έκανε μια γκριμάτσα πραγματικά ενοχλητική... Σα να ήμουν κάποια περιθωριακή που την πείραζε και μόνο που υπήρχα... Όλοι οι άλλοι ήταν σα να μη με είδαν ποτέ.
Το ξέρω ότι θα ήταν ουτοπικό να σκεφτόμουν ότι ίσως κάποιος ενδιαφερόταν για το αν είμαι καλά, αλλά δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση...Η πλήρης αδιαφορία..
Ρε γαμώτο...πώς καταντήσαμε έτσι; Γίναμε πραγματικά άτομα...Κυριολεκτικά..Ά-τομα...Κοιτάμε μόνο τον εαυτό μας, δίχως να μοιράζουμε και να μοιραζόμαστε...Δεν είμαι σίγουρη ότι είναι οι συνθήκες που μας έκαναν έτσι ή είμαστε εμείς που αλλάξαμε και διαμορφώσαμε τις συνθήκες έτσι που να δικαιολογούν τη συμπεριφορά αυτή...
Αυτή είναι η συμπεριφορά μας γενικά. Η πλήρης αδιαφορία. Για τα περισσότερα πράγματα. Νομίζω ότι την αδιαφορία αυτή πληρώνουμε τώρα ακόμα και ως χώρα. Αυτό το "κάνω πως δεν είδα", "κάνω πως δεν υπάρχει", "ας πούμε ότι δεν έγινε"....
Δεν αυταπατώμαι. Δεν ανακάλυψα την πυρίτιδα. Απλά μιλώ για το πώς το έζησα εγώ...
Στην πραγματικότητα ήταν απλά ένα ασήμαντο περιστατικό, διότι μετά από μερικά λεπτά ήμουν καλύτερα, αλλά είναι ενδεικτικό της νοοτροπίας...

5 σχόλια:

  1. oytopiko....
    M'aresei poy eisai romantikh omws...
    -ZG-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κολοκυθιιιι καιρο εχεις να γραψεις καλα οχι και καιρο αλλα κατι μερες εχω αρχισει να ανησυχω.
    (κολοκυθι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ (ξανα)πέρασα και είπα να πω μια καλησπέρα.

    (αλλά δεν καταλαβαίνω την αιτία της αδιαφορίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπήκα καθόλου στους λόγους της συμπεριφοράς. Διότι κατά βάθος δεν τους γνωρίζω. Μπορείς να περνάς όποτε θέλεις!Χαρά μου να σε βλέπω στα μέρη μας! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή